Seròs amb la Marató de TV3

El proper diumenge dia 20 de desembre es celebra una nova edició de la Marató de TV3, aquest any dedicada a la COVID-19.

Des de l'Àrea d'esports de l'Ajuntament de Seròs en col·laboració amb l'Associació de Dones hem organitzat diferents activitats per tothom que hi vulgui participar:

• Caminada i carrera: Hi hauran diferents rutes i distàncies adaptades a diferents ritmes de marxa, amb sortida a les 10:00 des de la plaça de les escoles.
  • Pedalada: Els ciclistes que hagin adquirit fins al dia 15 el tiquet de got de xocolata, el podran gaudir al refugi dels caçadors entre les 10:00 i les 11:00 (avituallament).
  • Xocolatada: Pels esportistes que vulguin recuperar forces i per tothom que vulgui entrar en calor, a partir de les 10:00 del matí als baixos de l'Ajuntament.

La inscripció a les activitats es podrà realitzar al poliesportiu de dilluns a divendres de 17:00 a 19:00 fins al dimarts 15 de desembre. S'haurà de portar l'import just.

Durant el mateix dia, es podran seguir fent donatius i tot el que es recapti es destinarà íntegre a la Fundació la Marató de TV3.

• Carrer Montmaneu, s/n
  • 25183, Seros (Lleida)